Brugeroprettelse

Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger*

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med MitID” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.

Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:

  1. Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
  2. Logge ind med MitID

Hvis du er oprettet, men har glemt din faste adgangskode, kan du ringe til sekretæren, som giver dig en midlertidig adgangskode, hvorefter du kan oprette en ny under: mine stamdata, når du er logget ind.

Der gøres opmærksom på, at man under mine tider kun kan se de tider der er booket online og ikke de tider er bestilt ved lægen.

App: Vi anbefaler Min læge og Medicinkortet, som supplement til vores hjemmeside samt Sundhedskortet.

*Ovenstående gælder for personer over 15 år, der har et MitID. Er du under 15 år, skal du kontakte sekretæren for at blive oprettet på telefon 97412099.